arzyabi

در تاریخ 8 فوریه 2022، وزیر مهاجرت کانادا آقای سین فریزر اعلام کرد که اداره مهاجرت کانادا به تازگی سیستم پیگیری "tracker" جدیدی را راه اندازه کرده است که با استفاده از آن اطلاع از وضعیت رسیدگی به پرونده های اسپانسرشیپی همسران، نامزدان و فرزندان وابسته امکان پذیر خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد که در حال حاضر اداره مهاجرت کانادا در صدد است تا راه حلهای مشابهی را برای پرونده های سایر روشهای مهاجرتی راه اندازی نماید تا متقاضیان دیگر نیز بتوانند به سهولت وضعیت رسیدگی به پرونده خود را پیگیری نمایند.

وزیر مهاجرت کانادا همچنین اعلام کرد که اداره مهاجرت در نظر دارد زمان بررسی و رسیدگی به پرونده های مهاجرتی را کاهش دهد. وی اعلام کرد که تلاش می شود تا زمان بررسی پرونده های مهاجرتی اسپانسرشیپی جدید را به همان 12 ماه استاندارد بازگردد.

انتظار می رود این ابزار جدید متقاضیان را قادر سازد تا ضمن پیگیری شرایط پرونده اسپانسرشیپی خود، از اقدامات لازم برای تکمیل پرونده خود نیز به سهولت مطلع شوند. این سیستم همچنین میزان شفافیت را افزایش می دهد به این دلیل که متقاضیان این امکان را خواهند داشت تا به اطلاعات کامل پرونده خود دسترسی پیدا کنند. اطلاعاتی که تا کنون تنها با تماس تلفنی با اداره مهاجرت و پس از ساعتها انتظار در پای تلفن و یا تماس از طریق ایمیل و انتظار چند هفته ای قابل دسترس بود.

آدرس ارتباطی ما

آدرس :تهران، خیابان دکتر شریعتی- خیابان دولت (شهید کلاهدوز)، نرسیده به بلوار کاوه ، نبش کوچه تراب، پلاک ۳۵۴، طبقه سوم، واحد ۷.

تلفن : 02122579167

تلفن : 02122579168

شماره واتساپ و تلگرام : 09022394062

ایمیل  : info[at]nobleimmigration[dot]com