arzyabi

آزمون دولینگو (Duolingo)، آزمون زبان جدیدی است که به دلیل شرایط فعلی بحران Covid-19، به تازگی برای تعیین سطح و ارزیابی زبان انگلیسی مورد قبول 113 کالج و دانشگاه در کانادا قرار گرفته است. با توجه به سهولت دسترسی استفاده، زمان مورد نیاز مطلوب و همچنین مقرون به صرفه بودن این روش، روند گسترش و محبوبیت این آزمون رو به افزایش است. برای این آزمون به سادگی این امکان وجود دارد تا با استفاده از خدمات دفتر حقوقی-مهاجرتی نوبل، ثبت نام بفرمایید. به منظور ثبت نام، ارائه کپی پاسپورت الزامی میباشد. لازم به ذکر است که پس از ثبت نام، تا 90 روز زمان دارید تا در آزمون شرکت کنید. به منظور کسب اطلاعات می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

زمان و تجهیزات موردنیاز:

این آزمون دو مرحله ای بوده که مجموعاَ 60 دقیقه زمان را به خود اختصاص می دهد که 5 دقیقه ابتدایی به منظور آشنایی با قوانین و الزامات آزمون در نظر گرفته می شود. بخش اول آزمون به مدت 45 دقیقه جهت ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی از قبیل خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن می باشد و بخش دوم آزمون به مدت 10 دقیقه برای مصاحبه ویدئویی است. نتیجه آزمون در طی 48 ساعت اعلام می گردد. موارد مورد نیاز آزمون شامل پاسپورت و کامپیوتری مجهز به وب­کم ، میکروفون و اسپیکر می باشد. اصل پاسپورت به منظور تایید هویت موردنیاز است و در تمامی مراحل آزمون می بایست همراه شما باشد.

مرورگر مورد تایید آزمون دولینگو، آخرین نسخه Chrome و Opera است. به همین منظور پیش از ورود به آزمون حتما نسخه های مربوطه را بروز رسانی فرمایید.

نمره مورد انتظار:

آزمون دولینگو یک آزمون 160 امتیازی بوده و نمره 120 در آن حدوداَ معادل با نمره 100 آزمون تافل و نمره 6.5 آزمون آیلتس می باشد. لازم به ذکر است که اکثر دانشگاه های کانادا، نمره 110 و برخی نمره 120 را از داوطلبان انتظار دارند.

ارتباط با اینترنت:

با توجه به امکان بروز مشکلات مربوط به قطع شدن اینترنت، از ابتدا به اینترنت مطمئنی وصل شوید. ذکر این نکته لازم است که در صورت قطع شدن بارگذاری صفحه پس از اتمام آزمون، عمل بارگذاری به صورت خودکار تا 5 بار صورت می گیرد. اگر پس از 5 بار همچنان تصویر بارگذاری نگردید، شما ملزم به تکرار آزمون هستید اما برای شما هزینه ای در پی نخواهد داشت.

تایید هویت داوطلبان و امنیت آزمون:

رعایت نکات زیر در حین آزمون آلزامی است:

  1. چهره بایستی کاملاَ قابل شناسایی باشد.
  2. از هدفون و هندزفری استفاده نشود.
  3. هیچگونه وسیله خارجی شامل موبایل، برگه یادداشت و لوازم التحریر نباید در اطراف شما باشد.
  4. با فرد دیگری نباید در ارتباط باشید.
  5. از مرورگر خود تحت هیچ شرایطی نباید خارج بشوید.
  6. به نقاط دیگر نباید نگاه کنید.

در صورت بروز هر گونه تقلبی، آزمون شما رد شده و با توجه به میزان تخلف، این امکان وجود دارد که اجازه شرکت در آزمون مجدد نداشته باشید و اکانت شما مسدود شود.

در صورتی که امتیاز آزمون برای شما مطلوب نباشد و بخواهید آن را تکرار کنید، باید بدانید که در طی 30 روز این امکان وجود دارد که دو بار در آزمون شرکت کنید.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس :تهران، خیابان دکتر شریعتی- خیابان دولت (شهید کلاهدوز)، نرسیده به بلوار کاوه ، نبش کوچه تراب، پلاک ۳۵۴، طبقه سوم، واحد ۷.

تلفن : 02122579167

تلفن : 02122579168

شماره واتساپ و تلگرام : 09022394062

ایمیل  : info[at]nobleimmigration[dot]com